Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti

Show full item record

No preview available
Title: Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti
Author: Válková, Jana
Advisor: Denglerová, Denisa
Abstract: Bakalářská práce se zabývá přístupem bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a tím, jaké má bezpodmínečné přijetí podíl na utváření dětské osobnosti. Cílem práce je prozkoumat kvalitu pedagogických přístupů na různých typech škol v zaměření především na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjištění, jakým způsobem je přístup bezpodmínečného přijetí vůči nim uplatňován. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje důležité informace a východiska ve vztahu ke zkoumanému tématu. Zabývá se osobností sociálního pedagoga a jeho bezpodmínečným přijetím dětské osobnosti žáka a jeho významem. Zaměřuje se na kvalitu osobnosti pedagoga a její vliv na osobnost dítěte. Dotýká se pojmu dětství. Praktická část je zaměřena na realizaci kvalitativního výzkumu a jeho výsledky. Metoda sběru dat, výzkumné cíle a analýza dat, získaná prostřednictvím otevřeného kódování a jejich následná kategorizace. Základem pojetí výzkumu je metoda zakotvené teorie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55826
Date: 2024-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2024_dp.pdf 3.656Mb PDF View/Open None
válková_2024_op.docx 19.06Kb Unknown View/Open None
válková_2024_vp.docx 16.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account