Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Přístup bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a jeho podíl na utváření dětské osobnosti |
Author: |
Válková, Jana
|
Advisor: |
Denglerová, Denisa
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá přístupem bezpodmínečného přijetí dítěte pedagogem a tím, jaké má bezpodmínečné přijetí podíl na utváření dětské osobnosti. Cílem práce je prozkoumat kvalitu pedagogických přístupů na různých typech škol v zaměření především na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjištění, jakým způsobem je přístup bezpodmínečného přijetí vůči nim uplatňován. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje důležité informace a východiska ve vztahu ke zkoumanému tématu. Zabývá se osobností sociálního pedagoga a jeho bezpodmínečným přijetím dětské osobnosti žáka a jeho významem. Zaměřuje se na kvalitu osobnosti pedagoga a její vliv na osobnost dítěte. Dotýká se pojmu dětství. Praktická část je zaměřena na realizaci kvalitativního výzkumu a jeho výsledky. Metoda sběru dat, výzkumné cíle a analýza dat, získaná prostřednictvím otevřeného kódování a jejich následná kategorizace. Základem pojetí výzkumu je metoda zakotvené teorie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55826
|
Date:
|
2024-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account