Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Křepelková, Natálie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55883
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá postoji generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. V teoretické části je nejprve definován pojem udržitelná móda, jaký je její princip, a poté následuje definování konceptu fast fashion a jeho dopadů na životní prostředí. Následně je charakterizován pojem generace Z. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získány data, která vedou k bližšímu porozumění postojů a hodnot generace Z k udržitelnosti v módním průmyslu. Na základě získaných dat z této části diplomové práce je v projektové části navrhnuta efektivní komunikace tématu udržitelnosti směrem ke generaci Z.
dc.format 105 s. (180 781 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Z cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject slow fashion cs
dc.subject fast fashion cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject sustainability en
dc.subject slow fashion en
dc.subject fast fashion en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.title Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
dc.title.alternative The Attitude of Generation Z towards Sustainability and Fast Fashion Brands
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis examines the attitudes of Generation Z towards sustainability and fast fashion chains. The theoretical part begins with defining the concept of sustainable fashion and its principles, followed by the concept of fast fashion and its environmental impacts. Subsequently, the term Generation Z is characterized. In the practical part, data is obtained through qualitative and quantitative research, leading to a deeper understanding of the attitudes and values of Generation Z towards sustainability in the fashion industry. Based on the data acquired from this part of the thesis, the project section proposes effective communication of the sustainability topic towards Generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68417
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
křepelková_2024_dp.pdf 2.227Mb PDF View/Open None
křepelková_2024_op.docx 120.6Kb Unknown View/Open None
křepelková_2024_vp.docx 90.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account