Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl

Show full item record

No preview available
Title: Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl
Author: Zapletal, Michal
Advisor: Vogeltanz, Tomáš
Abstract: Cílem této práce je vytvořit balistický modul pro modulární simulátor tankových bojů UTW, který rozhoduje o úspěchu proražení pancíře v reálném čase a vychází ze vzorců, které byly navrženy pro aproximaci realných procesů, jež probíhají mezi projektilem a pancířem v době jejích kolize. K tomu je využit fyzikální engine Unity, který je již využíván v projektu UTW. Simulace je schopna počítat šanci na odražení, úspěšnost probití pancíře, jak kinetickou, tak chemickou střelou a generovat poškozující částice, které mohou zničit vnitřní moduly zasaženého vozidla. Takto sestavený modul je nakonec porovnán s existujícími řešeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55900
Date: 2023-11-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zapletal_2024_dp.pdf 3.104Mb PDF View/Open None
zapletal_2024_op.pdf 145.2Kb PDF View/Open None
zapletal_2024_vp.pdf 144.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account