Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Odstrčilíková, Monika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55907
dc.description.abstract Z informací získaných z domácích a zahraničních zdrojů se v teoretické části pojednává o fázích vývoje dětí, o metodách výchovy během volného času, o různorodosti volnočasových činností, o struktuře zájmového vzdělávání v prostředí České republiky, o pozici pedagoga v kontextu volného času a také o hře jako takové, jejíž charakteristiky a význam jsou podrobně zkoumány. Cílem práce je prozkoumat, jak rodiče vnímají význam hry a volnočasových aktivit pro rozvoj svých dětí. V rámci praktické části diplomové práce jsou definovány cíle a otázky výzkumu na základě kvantitativní metodiky. Prezentace zjištění se zakládá na použití dotazníkové metody, kterou absolvovalo 109 respondentů základních škol situovaných ve Zlínském kraji. Z analýzy odpovědí je možné prozkoumat percepci rodičů týkající se důležitosti hry a aktivit ve volném čase pro rozvoj svých dětí.
dc.format 107 s. (171 753)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Volný čas cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject hra cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject Free time en
dc.subject younger school age en
dc.subject parents en
dc.subject play en
dc.subject development en
dc.title Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů
dc.title.alternative Game as a Way of Spending Free Time of Primary School Children from Parents´ Perspective
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated From the information obtained from domestic and foreign sources, the theoretical part deals with the stages of child development, methods of education during leisure time, the variety of leisure activities, the structure of leisure education in the Czech Republic, the position of the teacher in the context of leisure time, and the game itself, whose characteristics and meaning are examined in detail. The aim of the thesis is to explore how parents perceive the importance of play and leisure activities for the development of their children. The practical part of the thesis defines the objectives and research questions based on a quantitative methodology. The presentation of the findings is based on the use of a questionnaire method, which was completed by 109 respondents from primary schools located in the Zlín region. From the analysis of the responses, it is possible to explore the perception of parents regarding the importance of play and leisure activities for the development of their children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66507
dc.date.submitted 2024-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
odstrčilíková_2024_dp.pdf 3.609Mb PDF View/Open None
odstrčilíková_2024_op.docx 18.78Kb Unknown View/Open None
odstrčilíková_2024_vp.docx 27.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account