Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Odstrčilíková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55907
|
|
dc.description.abstract |
Z informací získaných z domácích a zahraničních zdrojů se v teoretické části pojednává o fázích vývoje dětí, o metodách výchovy během volného času, o různorodosti volnočasových činností, o struktuře zájmového vzdělávání v prostředí České republiky, o pozici pedagoga v kontextu volného času a také o hře jako takové, jejíž charakteristiky a význam jsou podrobně zkoumány. Cílem práce je prozkoumat, jak rodiče vnímají význam hry a volnočasových aktivit pro rozvoj svých dětí. V rámci praktické části diplomové práce jsou definovány cíle a otázky výzkumu na základě kvantitativní metodiky. Prezentace zjištění se zakládá na použití dotazníkové metody, kterou absolvovalo 109 respondentů základních škol situovaných ve Zlínském kraji. Z analýzy odpovědí je možné prozkoumat percepci rodičů týkající se důležitosti hry a aktivit ve volném čase pro rozvoj svých dětí. |
|
dc.format |
107 s. (171 753) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Volný čas
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
Free time
|
en |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
play
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.title |
Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů |
|
dc.title.alternative |
Game as a Way of Spending Free Time of Primary School Children from Parents´ Perspective |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
From the information obtained from domestic and foreign sources, the theoretical part deals with the stages of child development, methods of education during leisure time, the variety of leisure activities, the structure of leisure education in the Czech Republic, the position of the teacher in the context of leisure time, and the game itself, whose characteristics and meaning are examined in detail. The aim of the thesis is to explore how parents perceive the importance of play and leisure activities for the development of their children. The practical part of the thesis defines the objectives and research questions based on a quantitative methodology. The presentation of the findings is based on the use of a questionnaire method, which was completed by 109 respondents from primary schools located in the Zlín region. From the analysis of the responses, it is possible to explore the perception of parents regarding the importance of play and leisure activities for the development of their children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66507
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account