[NEOBHÁJENO] Hra a vývoj dětí předškolního věku v azylových domech pro matky s dětmi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Denglerová, Denisa
|
|
dc.contributor.author |
Jeřelová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55910
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem hry a vývoje dětí v předškolním věku , které žijí s matkami v azylovém domě. Teoretická část se zaměřuje na vývoj dětí předškolního věku a rovněž na herní činnost, volnou hru, vlastnosti a rozdělení her. Cílem praktické části bylo popsat, zda se liší hra dětí předškolního věku, které žijí v azylovém domě, od dětí, které žijí v přirozeném prostředí. Výzkumnou metodu jsem zvolila zúčastněné pozorování. Výsledkem mé práce bylo, že hra a vývoj dětí žijících v azylovém domě se v některých případech liší od hry a vývoje dětí v přirozeném prostředí. |
|
dc.format |
47 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
volná hra
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
azylový dům
|
cs |
dc.subject |
přirozené prostředí
|
cs |
dc.subject |
play
|
en |
dc.subject |
free play
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
shelter
|
en |
dc.subject |
natural environment
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Hra a vývoj dětí předškolního věku v azylových domech pro matky s dětmi |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Preschool Children's Game and Evolution in Reception Centers for Mothers with Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2024-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis examines the topic of play and the development of preschool children living with their mothers in a shelter. The theoretical part focuses on the development of preschool children and also on play activity, free play, characteristics, and classification of games. The aim of the practical part was to describe whether the play of preschool children living in a shelter differs from that of children living in a natural environment. I chose participant observation as the research method. The result of my work was that the play and development of children living in a shelter differ in some cases from the play and development of children in a natural environment. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67312
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account