Představy studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Představy studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Bednaříková, Nikol
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55911
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá představami studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, kterými jsou profese učitele, profesní dráha, profesní kompetence a profesní činnosti. Empirickou část tvoří kvalitativní výzkum, jehož cílem bylo odhalit, jaké jsou představy studentů prvního ročníku Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky mateřské školy. Metodou sběru dat bylo tematické psaní. Výzkum přinesl velmi stručná zjištění ohledně náplně práce učitelky MŠ. Na základě výsledků výzkumu bylo následně zpracované doporučení pro praxi.
dc.format 80 s. (124 415 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profese učitele cs
dc.subject profesní kvalifikace cs
dc.subject profesní dráha cs
dc.subject profesní kompetence cs
dc.subject profesní činnosti cs
dc.subject teacher's profession en
dc.subject professional qualification en
dc.subject career path en
dc.subject professional competencies en
dc.subject profesional activities en
dc.title Představy studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ
dc.title.alternative The ideas about kindergarten teacher's work according to the first class students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the students' ideas in the first year of the field of Teaching for Kindergartens about the content of the work of a kindergarten teacher. The theoretical part focuses on defining basic concepts, such as the teacher's profession, career path, professional competencies, and professional activities. The empirical part consists of qualitative research, the aim of which was to reveal the ideas of the first-year students of the Teacher Training for Kindergartens about the content of the work of a kindergarten teacher. The method of data collection was thematic writing. The research brought very brief findings regarding the content of the kindergarten teacher's work. Practice recommendations were developed based on the research results.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 67636
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
bednaříková_2024_dp.pdf 3.396Mb PDF View/Open None
bednaříková_2024_op.docx 27.78Kb Unknown View/Open None
bednaříková_2024_vp.docx 25.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account