Představy studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55911
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá představami studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, kterými jsou profese učitele, profesní dráha, profesní kompetence a profesní činnosti. Empirickou část tvoří kvalitativní výzkum, jehož cílem bylo odhalit, jaké jsou představy studentů prvního ročníku Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky mateřské školy. Metodou sběru dat bylo tematické psaní. Výzkum přinesl velmi stručná zjištění ohledně náplně práce učitelky MŠ. Na základě výsledků výzkumu bylo následně zpracované doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
80 s. (124 415 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
profese učitele
|
cs |
dc.subject |
profesní kvalifikace
|
cs |
dc.subject |
profesní dráha
|
cs |
dc.subject |
profesní kompetence
|
cs |
dc.subject |
profesní činnosti
|
cs |
dc.subject |
teacher's profession
|
en |
dc.subject |
professional qualification
|
en |
dc.subject |
career path
|
en |
dc.subject |
professional competencies
|
en |
dc.subject |
profesional activities
|
en |
dc.title |
Představy studentů prvního ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy o náplni práce učitelky MŠ |
|
dc.title.alternative |
The ideas about kindergarten teacher's work according to the first class students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horníčková, Beata |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the students' ideas in the first year of the field of Teaching for Kindergartens about the content of the work of a kindergarten teacher. The theoretical part focuses on defining basic concepts, such as the teacher's profession, career path, professional competencies, and professional activities. The empirical part consists of qualitative research, the aim of which was to reveal the ideas of the first-year students of the Teacher Training for Kindergartens about the content of the work of a kindergarten teacher. The method of data collection was thematic writing. The research brought very brief findings regarding the content of the kindergarten teacher's work. Practice recommendations were developed based on the research results. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67636
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account