Well-being u žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Well-being u žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Vaculíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55913
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Well-being u žáků středních škol, se zaměřuje na úroveň well-beingu, na míru spokojenosti se školou a na míru vnímané vnější kontroly u žáků středních škol. Cílem práce je zjistit, jaká je úroveň well-beingu u žáků středních škol a zda se tato úroveň bude lišit ve vztahu s mírou spokojenosti se školou a ve vztahu s mírou vnímané vnější kontroly. Rovněž se budeme zabývat tím, zda se míra spokojenosti se školou bude lišit ve vztahu s mírou vnímané vnější kontroly. Teoretická část se věnuje definování pojmu well-being, přičemž klíčové je vymezení spokojenosti se školou a v neposlední řadě formulací vnímané vnější kontroly. Pro naplnění empirické části výzkumu jsme zvolili kvantitativní výzkum, kde k získání dat byl zvolen dotazník, který se skládal ze tří standardizovaných dotazníků.
dc.format 81 s. (108 798 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Well-being cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject učitel cs
dc.subject vrstevnická skupina cs
dc.subject vnímaná vnější kontrola cs
dc.subject rodina cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject adolescent cs
dc.subject Well-being en
dc.subject school climate en
dc.subject teacher en
dc.subject peer group en
dc.subject perceived external control en
dc.subject family en
dc.subject self-concept en
dc.subject adolescent en
dc.title Well-being u žáků středních škol
dc.title.alternative Well-being among Secondary School Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis, entitled Well-being of secondary school students, focuses on the level of well-being, the level of satisfaction with school and the level of perceived external control of secondary school students. The aim of the thesis is to determine the level of well-being of secondary school pupils and whether the level will vary in relation to the level of satisfaction with school and in relation to the level of perceived external control. We will also examine whether the level of satisfaction with school will vary in relation to the level of perceived external control. The theoretical part deals with the definition of well-being, with the key part in the definition of satisfaction with school and, last but not least, the definition of perceived external control. To complete the empirical part of the research, we chose quantitative research. To collect data a questionnaire was chosen, which consisted of three standardized questionnaires.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66618
dc.date.submitted 2024-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculíková_2024_dp.pdf 1.569Mb PDF View/Open None
vaculíková_2024_op.docx 19.30Kb Unknown View/Open None
vaculíková_2024_vp.docx 16.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account