dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Lišková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:31Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:31Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55945
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru představuje dva soubory didaktických aktivit zaměřených na rozvoj předmatematických představ u dětí předškolního věku prostřednictvím environmentálních témat. V teoretické části jsou diskutovány principy environmentální výchovy a přístupy k předškolnímu vzdělávání. Praktická část popisuje návrh, realizaci a evaluaci aktivit s přímým zapojením dětí a učitelky, stejně jako zpětnou vazbu autora. Na základě získané zpětné vazby jsou formulována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
89 s. (126 947 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
environmentální senzitivita
|
cs |
dc.subject |
trvale udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
představy
|
cs |
dc.subject |
předmatematické představy
|
cs |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
environmental sensitivity
|
en |
dc.subject |
sustainable development
|
en |
dc.subject |
concepts
|
en |
dc.subject |
pre-mathematical concepts
|
en |
dc.title |
Využití environmentálních aktivit pro podporu předmatematických představ u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The Use of Environmental Activities to Support Pre-mathematical Concepts of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Patakiová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis of a theoretical and practical nature presents two sets of didactic activities designed to develop pre-mathematical concepts in preschool-aged children through environmental themes. The theoretical section discusses the principles of environmental education and approaches to preschool education. The practical section describes the design, implementation, and evaluation of the activities with direct involvement of children and a teacher, as well as the author's feedback. Based on the feedback received, recommendations for kindergarten practice are formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67408
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|