Interní komunikace ve firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Faksa, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:32Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55954
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou interní komunikace ve firmě XY. Cílem práce je analyzovat stávající systém interní komunikace ve firmě a na základě zjištěných poznatků navrhnout jeho zlepšení. Teoretická část práce definuje základní pojmy v oblasti public relations, interní komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část práce v úvodu charakterizuje firmu XY a její firemní kulturu. Dále se práce zabývá podrobnou analýzou stávajícího systému interní komunikace ve firmě, která zahrnuje kvalitativní (polostrukturovaný rozhovor) i kvantitativní (dotazníkové šetření) výzkum. Na základě výsledků analýzy je provedena SWOT analýza interní komunikace ve firmě XY. V závěrečné části práce jsou formulovány návrhy a doporučení na zlepšení forem interní komunikace ve firmě XY. |
|
dc.format |
67 s. (82 190 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve firmě |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in a Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolínková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the issue of an internal communication in company XY. The aim of the thesis is to analyse the existing system of internal communication in the company and to propose its improvement on the basis of the findings. The theoretical part of the thesis defines basic concepts in the field of public relations, internal communication, and marketing research. The practical part of the thesis first characterizes company XY and its corporate culture. This is followed by a detailed analysis of the existing system of internal communication in the company, which includes both qualitative (semi-structured interview) and quantitative (questionnaire survey) research. Based on the results of the analysis, a SWOT analysis of internal communication in company XY is carried out. In the final part of the thesis, proposals and recommendations for improving the forms of internal communication in company XY are formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68182
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account