Interní komunikace ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Faksa, Lukáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55954
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou interní komunikace ve firmě XY. Cílem práce je analyzovat stávající systém interní komunikace ve firmě a na základě zjištěných poznatků navrhnout jeho zlepšení. Teoretická část práce definuje základní pojmy v oblasti public relations, interní komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část práce v úvodu charakterizuje firmu XY a její firemní kulturu. Dále se práce zabývá podrobnou analýzou stávajícího systému interní komunikace ve firmě, která zahrnuje kvalitativní (polostrukturovaný rozhovor) i kvantitativní (dotazníkové šetření) výzkum. Na základě výsledků analýzy je provedena SWOT analýza interní komunikace ve firmě XY. V závěrečné části práce jsou formulovány návrhy a doporučení na zlepšení forem interní komunikace ve firmě XY.
dc.format 67 s. (82 190 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject internal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication en
dc.subject communication channels en
dc.title Interní komunikace ve firmě
dc.title.alternative Internal Communication in a Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolínková, Olga
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the issue of an internal communication in company XY. The aim of the thesis is to analyse the existing system of internal communication in the company and to propose its improvement on the basis of the findings. The theoretical part of the thesis defines basic concepts in the field of public relations, internal communication, and marketing research. The practical part of the thesis first characterizes company XY and its corporate culture. This is followed by a detailed analysis of the existing system of internal communication in the company, which includes both qualitative (semi-structured interview) and quantitative (questionnaire survey) research. Based on the results of the analysis, a SWOT analysis of internal communication in company XY is carried out. In the final part of the thesis, proposals and recommendations for improving the forms of internal communication in company XY are formulated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68182
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
faksa_2024_dp.zip 3.704Mb application/zip View/Open None
faksa_2024_op.docx 90.97Kb Unknown View/Open None
faksa_2024_vp.docx 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account