Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Kasperová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:32Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55955
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku online marketingové komunikace a marketingové komunikace svatebních služeb. V praktické části je představen svatební salon a jeho současná situace týkající se online komunikace. Následuje kvantitativní výzkum, interpretace dat a zodpovězení výzkumných otázek. Práce obsahuje i návrhy pro online komunikaci svatebního salonu na základě zjištěných dat z kvantitativního výzkumu. |
|
dc.format |
80 s. (108 094 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
svatební salon
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
svatební služby
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Communication in Marketing
|
en |
dc.subject |
Wedding Salon
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Online Communication
|
en |
dc.subject |
Quantitative Research
|
en |
dc.title |
Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of the New Story Wedding Salon |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the online marketing communication of a wedding salon. The theoretical part focuses on the issues of online marketing communication and marketing communication of wedding services. The practical part presents the wedding salon and its current situation regarding online communication. This is followed by quantitative research, data interpretation and answering the research questions. The thesis also includes suggestions for the online communication of the wedding salon based on the findings of the quantitative research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68239
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account