[NEOBHÁJENO] Využití rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zderčík, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Trsová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56062
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá zařazování rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ ve Zlínském kraji a míru jejich využívání mezi učiteli. V teoretické části práce jsou definovány zásadní pojmy, které s tematikou souvisí. Praktická část interpretuje výsledky výzkumu a na jejich základě jsou zpracované doporučení pro pedagogickou praxi, která by mohla přispět k efektivnější integraci těchto cvičení do vyučovacích hodin tělesné výchovy a podpořit tak nejen motorický vývoj žáků, ale i jejich celkový rozvoj. |
|
dc.format |
99s. (141 809 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zlatý věk motoriky
|
cs |
dc.subject |
tělesná zdatnost
|
cs |
dc.subject |
tělesná výchova
|
cs |
dc.subject |
rytmické cvičení
|
cs |
dc.subject |
kondiční cvičení
|
cs |
dc.subject |
golden age of motor skills
|
en |
dc.subject |
physical fitness
|
en |
dc.subject |
physical education and training
|
en |
dc.subject |
rhythm exercise
|
en |
dc.subject |
condition exercises
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Využití rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Use of Rhythmic and Conditioning Forms of Exercise in Physical Education at the 1st Grade of Elementary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jelénková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2024-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis examines the inclusion of rhythmic and fitness forms of exercise in physical education at primary school in the Zlín region and the extent of their use among teachers. The theoretical part of the thesis defines the essential concepts related to the topic. The practical part interprets the results of the research and on their basis recommendations for pedagogical practice are elaborated, which could contribute to a more effective integration of these exercises into physical education lessons and thus support not only the motor development of pupils, but also their overall development. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67602
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account