[NEOBHÁJENO] Využití rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zderčík, Antonín
dc.contributor.author Trsová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:36Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:36Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56062
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá zařazování rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ ve Zlínském kraji a míru jejich využívání mezi učiteli. V teoretické části práce jsou definovány zásadní pojmy, které s tematikou souvisí. Praktická část interpretuje výsledky výzkumu a na jejich základě jsou zpracované doporučení pro pedagogickou praxi, která by mohla přispět k efektivnější integraci těchto cvičení do vyučovacích hodin tělesné výchovy a podpořit tak nejen motorický vývoj žáků, ale i jejich celkový rozvoj.
dc.format 99s. (141 809 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zlatý věk motoriky cs
dc.subject tělesná zdatnost cs
dc.subject tělesná výchova cs
dc.subject rytmické cvičení cs
dc.subject kondiční cvičení cs
dc.subject golden age of motor skills en
dc.subject physical fitness en
dc.subject physical education and training en
dc.subject rhythm exercise en
dc.subject condition exercises en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití rytmických a kondičních forem cvičení v tělesné výchově na 1.stupni ZŠ
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Use of Rhythmic and Conditioning Forms of Exercise in Physical Education at the 1st Grade of Elementary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jelénková, Libuše
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis examines the inclusion of rhythmic and fitness forms of exercise in physical education at primary school in the Zlín region and the extent of their use among teachers. The theoretical part of the thesis defines the essential concepts related to the topic. The practical part interprets the results of the research and on their basis recommendations for pedagogical practice are elaborated, which could contribute to a more effective integration of these exercises into physical education lessons and thus support not only the motor development of pupils, but also their overall development.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67602
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
trsová_2024_dp.pdf 4.246Mb PDF View/Open None
trsová_2024_op.pdf 328.9Kb PDF View/Open None
trsová_2024_vp.docx 26.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account