Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Turek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:37Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56084
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lokální hudební festival a je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozčleněna na část analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši pro oblast marketingové komunikace. Tyto informace jsou použity jako základ pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu, analýzu jeho současného stavu marketingové komunikace. Dále jsou analyzování potenciální konkurenti a vnější faktory působící na festival, stejně jako kvantitativní výzkum vnímání komunikačních nástrojů cílovou skupinou. Výsledky těchto analýz poskytují důležitá východiska pro návrh akčních plánů marketingové komunikace budoucího ročníku festivalu, s cílem zlepšit aktuální stav. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
143 s. (246 652) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
kulturní událost
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Cultural Event
|
en |
dc.subject |
Online Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace vybraného eventu |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication for the Selected Event |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2024-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the design of marketing communication for a local music festival and is divided into theoretical and practical parts, which are divided into analytical and project parts. The theoretical part focuses on the literature search for marketing communication. This information serves as the basis for the practical part of the thesis. The practical part includes the characteristics of the festival, analysis of its current state of marketing communication. Furthermore, potential competitors and external factors affecting the festival are analysed, as well as quantitative research on the perception of communication tools by target groups. The results of these analyses have provided important starting points for the design of action plans for the marketing communication of future editions of the festival in order to improve the current situation. The project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67781
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account