Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhavý, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Janků, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:38Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:38Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56112
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj aplikace Windows Presentation Foundation, která využívá architektonický vzor Model-View-ViewModel pro efektivní rozdělení logiky a uživatelského rozhraní v kontextu 3D zpracování a analýzy obrazu hracích kostek. Pro detekci a hodnocení jednotlivých hodů byla použita hloubková kamera RealSense od společnosti Intel Corporation. Součástí práce je implementace systému pro správu uživatelských profilů v souladu s pravidly ochrany osobních údajů a vytvoření žebříčku nejlepších hráčů. |
|
dc.format |
72 s. (99 138 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
WPF
|
cs |
dc.subject |
MVVM
|
cs |
dc.subject |
hrací kostky
|
cs |
dc.subject |
3D hloubková kamera
|
cs |
dc.subject |
zpracování obrazu
|
cs |
dc.subject |
WPF
|
en |
dc.subject |
MVVM
|
en |
dc.subject |
dice
|
en |
dc.subject |
3D depth camera
|
en |
dc.subject |
image processing
|
en |
dc.title |
Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek |
|
dc.title.alternative |
Design and Implementation of a WPF Application for 3D Detection and Analysis of Dice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the design and development of a Windows Presentation Foundation application that uses the Model-View-ViewModel architectural pattern to efficiently partition logic and user interface in the context of 3D dice image processing and analysis. Intel Corporation's RealSense depth camera was used to detect and evaluate individual rolls. The work includes the implementation of a privacy-compliant user profile management system and the creation of a ranking of the best players. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66865
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account