Analýza a hodnocení adaptačních programů realizovaných na druhém stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a hodnocení adaptačních programů realizovaných na druhém stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Kotačková, Kamila
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:38Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:38Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56118
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením adaptačních programů realizovaných na druhém stupni základních škol. V teoretické části je zdůrazněna zážitková pedagogika a adaptační programy. V rámci praktické části bylo realizováno kvantitativní šetření mezi žáky, kteří hodnotili, adaptační programy v oblasti obsahu, aktivit, doby trvání, komunikace a samotné odbornosti učitelů nebo lektorů. Výsledky ukázaly, že tyto programy na druhém stupni základních škol, byly obecně hodnoceny velmi pozitivně.
dc.format 59 s. (79 577 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject adaptační programy cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject žáci 6. třídy cs
dc.subject zážitek cs
dc.subject hra cs
dc.subject experiential eduaction en
dc.subject adaptation programs en
dc.subject adaptation en
dc.subject sixth-grade students en
dc.subject experience en
dc.subject game en
dc.title Analýza a hodnocení adaptačních programů realizovaných na druhém stupni ZŠ
dc.title.alternative Analysis and Evaluation of Adaptation Programs Implemented at Lower Secondary Level of Education (Grades 6-9)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis examines the analysis and evaluation of adaptation programs implemented at the upper primary school level. The theoretical part emphasizes experiential education and adaptation programs. In the practical part, a quantitative survey was conducted among students who evaluated the adaptation programs in terms of content, activities, duration, communication, and the professionalism of teachers or instructors. The results showed that these programs at the secondary level of elementary schools were generally rated very positively.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67549
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
kotačková_2024_dp.pdf 2.159Mb PDF View/Open None
kotačková_2024_op.docx 27.32Kb Unknown View/Open None
kotačková_2024_vp.docx 17.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account