Analýza a hodnocení adaptačních programů realizovaných na druhém stupni ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kotačková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:38Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:38Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56118
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením adaptačních programů realizovaných na druhém stupni základních škol. V teoretické části je zdůrazněna zážitková pedagogika a adaptační programy. V rámci praktické části bylo realizováno kvantitativní šetření mezi žáky, kteří hodnotili, adaptační programy v oblasti obsahu, aktivit, doby trvání, komunikace a samotné odbornosti učitelů nebo lektorů. Výsledky ukázaly, že tyto programy na druhém stupni základních škol, byly obecně hodnoceny velmi pozitivně. |
|
dc.format |
59 s. (79 577 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
adaptační programy
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
žáci 6. třídy
|
cs |
dc.subject |
zážitek
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
experiential eduaction
|
en |
dc.subject |
adaptation programs
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
sixth-grade students
|
en |
dc.subject |
experience
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.title |
Analýza a hodnocení adaptačních programů realizovaných na druhém stupni ZŠ |
|
dc.title.alternative |
Analysis and Evaluation of Adaptation Programs Implemented at Lower Secondary Level of Education (Grades 6-9) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis examines the analysis and evaluation of adaptation programs implemented at the upper primary school level. The theoretical part emphasizes experiential education and adaptation programs. In the practical part, a quantitative survey was conducted among students who evaluated the adaptation programs in terms of content, activities, duration, communication, and the professionalism of teachers or instructors. The results showed that these programs at the secondary level of elementary schools were generally rated very positively. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67549
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account