dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Mikulenková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:38Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:38Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56120
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce s názvem "Kulturní tradice regionu a jejich využití v mateřské škole" je vytvoření projektových dní pro vybranou mateřskou školu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie vztahující se především k oblasti kulturních tradic a zvyků v regionu Haná. V praktické části je představena a charakterizována mateřská škola, ve které je vzdělávací projekt realizován. Důraz je kladen na zařazení jednotlivých tradic a zvyklostí do programu mateřské školy. Projekt zahrnuje šest výstupů a každý výstup obsahuje téma projektového dne, cíle z pohledu učitele, cíle z pohledu dítěte, pedagogické strategie, průběh výstupu a sebereflexe. V závěru je celý vzdělávací projekt podroben evaluaci jak ze strany autorky této práce, tak ze strany vedoucí učitelky. Výsledky praktické části budou k dispozici učitelkám a pomohou jim se zařazením tradic do běžné výuky v mateřské škole během celého roku. |
|
dc.format |
74 s. (126 044 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
kulturní tradice
|
cs |
dc.subject |
zvyky
|
cs |
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
kulturní gramotnost
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
cultural traditions
|
en |
dc.subject |
customs
|
en |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
cultural literacy
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Kulturní tradice regionu a jejich využití v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Cultural Traditions of the Region and Their Use in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tallová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2024-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis titled "Cultural Traditions of the Haná Region and Their Use in Kindergarten" aims to design project days for a specific kindergarten. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical section, the focus lies on defining fundamental terminology related mainly to cultural traditions and customs in the Haná region. The practical part of the thesis introduces the selected kindergarten where the educational project is being implemented. The emphasis is on incorporating individual traditions and customs into the kindergarten program. The project day topic, goals from both the teacher's and child's perspectives, pedagogical strategies, progress tracking, and self-reflection are all included in this practical section. Finally, the entire educational project undergoes evaluation, involving both the assessment of the author of this thesis and that of the head teacher. The outcomes received from the practical part will support teachers in integrating cultural traditions into their regular teaching throughout the kindergarten year. By appreciating Haná's heritage, this project contributes to a more enriching and inclusive educational experience for young learners. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67422
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|