Měření spokojenosti rodičů se službami ZUŠ Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti rodičů se službami ZUŠ Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Rafajová, Eliška
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:41Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:41Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56198
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Školství je považováno za formu služeb, ve které nehovoříme o zákaznících v tradičním pojetí, ale studentech či návštěvnících, kteří však z teoretického hlediska zastupují roli těchto zákazníků. Jako u běžných firem, tak i ve školách je velmi důležité plánovat marketingové a PR aktivity k dosažení stanovených cílů, kterými může být zvyšování povědomí a přilákání relevantních studentů. Tyto aktivity mohou v neposlední řadě také přinést materiální či finanční příspěvky. Při plánování marketingových a PR aktivit je zásadní provádět pravidelný marketingový výzkum, aby měla instituce povědomí o situaci na trhu, o konkurenci a znala novodobé trendy. Díky těmto znalostem je možné naplánovat efektivnější aktivity. Cílem praktické části bakalářské práce je zjistit spokojenost rodičů se službami ZUŠ Zlín. Získaná data budou k dispozici instituci, která na základě odpovědí může uzpůsobit další kroky k novým inovacím a postupům. K samotnému výzkumu byla zvolena kvantitativní metoda v podobě dotazníkového šetření.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Služby cs
dc.subject Zákazníci cs
dc.subject Marketing ve školství cs
dc.subject ZUŠ Zlín cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Services en
dc.subject Customers en
dc.subject Marketing in education en
dc.subject ZUŠ Zlín en
dc.title Měření spokojenosti rodičů se službami ZUŠ Zlín
dc.title.alternative Measuring Parental Satisfaction with the Services of the ZUŠ Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of marketing in education. Education is considered as a form of service in which we do not talk about customers in the traditional sense, but students or visitors, who, however, from a theoretical point of view, represent the role of these customers. As with regular companies, it is very important in schools to plan marketing and PR activities to achieve the set objectives, which can be raising awareness and attracting relevant students. These activities may also ultimately bring material or financial contributions. When planning marketing and PR activities, it is essential to conduct regular marketing research in order for the institution to be aware of the market situation, the competition and to know the recent trends. With this knowledge it is possible to plan more effective activities. The aim of the practical part of the bachelor thesis is to find out the satisfaction of parents with the services of ZUŠ Zlín. The data obtained will be available to the institution, which can use the answers to tailor the next steps towards new innovations and practices. For the research itself, a quantitative method in the form of a questionnaire survey was chosen.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68265
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
rafajová_2024_dp.pdf 1.774Mb PDF View/Open None
rafajová_2024_op.docx 89.33Kb Unknown View/Open None
rafajová_2024_vp.docx 99.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account