dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Mátl, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:43Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:43Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56234
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a parametry event marketingu vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se event marketingu, komunikačního mixu a také event marketingové strategie. Mezi tyto pojmy patří event, event marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu, nebo situační analýza. Praktická část se zabývá vybranou společností, její konkurencí a jejími marketingovými aktivitami. Dále se věnuje analýze a interpretaci výsledků z kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a také vyvozen závěr a doporučení. |
|
dc.format |
58 s. (96 369 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
track days
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
polostrukturované rozhovory
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
nákupní motivace
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
track days
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
semi-structured interviews
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
purchase motivation
|
en |
dc.title |
Event marketing vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolínková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the impact and parameters of event marketing for a selected company. The practical section describes concepts related to event marketing, the communication mix, and also the event marketing strategy. These concepts include event, event marketing, individual communication mix tools, or situational analysis. The practical part examines the selected company, its competitors, and its marketing activities. It also deals with analyzing and interpreting the results from qualitative research conducted through semi-structured interviews. Based on these results, the research questions are answered, and conclusions and recommendations are drawn. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
68298
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|