Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Štoplová, Lydie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56265
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikací cílenou na studenty farmacie ve společnosti XY. V teoretické části jsou představeny fáze komunikačního plánování a rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Také je zde charakterizována generace Z, do které studenti farmacie spadají. Praktická část přibližuje společnost XY a její komunikaci cílenou na studenty farmacie v online i offline prostředí. Součástí praktické části jsou výzkumy v podobě dotazníkového šetření a individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Poznatky, které byly získány v praktické části, jsou využity pro zpracování projektové části. Tato část obsahuje návrh komunikačního plánu cíleného na studenty farmacie. |
|
dc.format |
114 s. (187 007 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
farmacie
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
pharmacy
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie |
|
dc.title.alternative |
A Proposal of Communication Plan of the XY Company Focused on Pharmacy Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with communication aimed at pharmacy students in company XY. The theoretical part presents the phases of communication planning and discusses the individual tools of the communication mix. It also characterizes Generation Z, which pharmacy students fall into. The practical part introduces the company XY and its communication targeting pharmacy students in both online and offline environments. The practical part includes research in the form of a questionnaire survey and individual semi-structured interviews. The knowledge gained in the practical part is used to develop the project part. This part includes a proposal for a communication plan targeted at pharmacy students. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68433
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account