dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Michalcová, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56273
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjistit, které digitální vzdělávací materiály se v mateřských školách používají, a které digitální technologie se k tomu využívají. Dále se snažím zjistit, proč učitelé mateřských škol využívají či nevyužívají digitální technologie ve výchovně-vzdělávacím procesu, a jestli se učitelé mateřských škol dále vzdělávají v digitální oblasti. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, výhodami a nevýhodami digitálních technologií ve školství, digitálními technologiemi v kurikulárních dokumentech, dalším vzděláváním pedagogů v digitální oblasti a digitálními vzdělávacími materiály používaných v mateřské škole. Praktická část bakalářské práce se zabývá samotným výzkumem. |
|
dc.format |
76 s. (88355 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální vzdělávací materiály
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
digital educational materials
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
digital education
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.title |
Možnosti přístupu ke vzdělávacím materiálům dětí předškolního věku prostřednictvím digitálních technologií |
|
dc.title.alternative |
Educational Materials for Preschool Children through Digital Technologies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2024-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my bachelor's thesis is to find out which digital educational materials are used in kindergarten and which digital technologies are used for it. Furthermore, I am trying to find out why kindergarten teachers use or don't use digital technologies in the educational process, and if kindergarten teachers are further educated in the digital field. The theoretical part deals with the definition of basic concepts, advantages and disadvantages of digital technologies in education, digital technologies in curriculum documents, further education of educators in the digital field and digital educational materials used in kindergarten. The practical part of the bachelor thesis deals with the research itself. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67420
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|