Vývoj výukového simulátoru pro outreach konverzace se zaměřením na práva zvířat
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:54Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56511
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem aplikace k nácviku outreachových konverzací využívaných v aktivismu organizace Anonymous for the Voiceless. Teoretická část popisuje činnost organizace, formát outreachových konverzací a nástroje použité k vývoji simulátoru. Pro realizaci projektu byl zvolen herní engine Unity. Praktická část analyzuje a srovnává možnosti implementace předpřipravených konverzací a implementace chatování s využitím generativní umělé inteligence ChatGPT, dokumentuje naprogramovanou logiku simulátoru a vyhodnocuje zpětnou vazbu z testování prototypu. |
|
dc.format |
56 s. (97 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Anonymous for the Voiceless
|
cs |
dc.subject |
ChatGPT
|
cs |
dc.subject |
konverzační simulátor
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
Anonymous for the Voiceless
|
en |
dc.subject |
ChatGPT
|
en |
dc.subject |
conversation simulator
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.title |
Vývoj výukového simulátoru pro outreach konverzace se zaměřením na práva zvířat |
|
dc.title.alternative |
Development of Educational Simulator for Outreach of Conversations Focused on Animal Rights |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyrba, Martin |
|
dc.date.accepted |
2024-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis is focused on the design and development of an application to practice outreach conversations used in the activism of Anonymous for the Voiceless. The theoretical part describes the activities of the organisation, the format of the outreach conversations and the tools used to develop the simulator. The Unity game engine was chosen to implement the project. The practical part analyses and compares two implementation options, pre-made conversations and chatting using the generative artificial intelligence ChatGPT, documents the code logic of the simulator and eveluates user feedback from a tested prototype. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
66777
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account