[NEOBHÁJENO] Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
Author: Hrbáčková, Kateřina
Advisor: Žáková, Iva
Abstract: Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout sadu aktivit pro ověření významu ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovém vývojem v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsem představila vývoj jazyka dle jazykových rovin, vymezila pojem čtenářská gramotnost. Dále jsem se zaměřila na možnosti narušení jazykového vývojem a na samotný význam ilustrace při práci s dětmi, který mají narušený jazykový vývoj. V praktické části jsem představila sadu aktivit pro ověření významu ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem, kterou jsem následně realizovala v mateřské škole. Po dokončení realizace jsem sadu aktivit evaluovala, z čehož mi následně vyplynulo doporučení pro praxi. Při tvorbě sady aktivit jsem si pro práci zvolila knihy ilustrované Petrem Horáčkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56762
Date: 2024-01-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hrbáčková_2024_dp.pdf 5.113Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2024_op.docx 25.29Kb Unknown View/Open None
hrbáčková_2024_vp.docx 27.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account