dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Briatková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:23:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T14:23:34Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5757
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Také se věnuji metodám sběru informací, zejména dotazníkovému šetření a metodě měření postojů - škálování. V praktické částí analyzuji vybraný podnik, kterým je JULIA - CZ, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a také spokojenost zákazníků ve srovnání s jimi zvolenou konkurenci. Získané a zpracované informace vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám mé závěry a doporučení. |
cs |
dc.format |
51 s. , 5 s.příloh |
cs |
dc.format.extent |
680228 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
metody sběru informací
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
method of information acquisition
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of retail store customers satisfaction in fast food area |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor theses consist of 2 main sections. We will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on custumer satisfaction matters, especially on marketing research of customer satisfaction. Accordingly we will deal with methods of information acquisition, mainly with Questionnaire disquisition and with approach measurement methods - scales. The practical section contains analysis of selected company (bussiness establishment) JULIA - CZ, s.r.o Its purpose is to measure custumer satisfaction with services and com-pany products, as well as customer satisfaction in comparison to competitors defined by them, using questionnaires. Finally we will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9642
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-26 |
|
utb.result.grade |
B |
|