Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování

Show full item record

No preview available
Title: Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování
Author: Fullová, Daniela
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalárska práca je zameraná na celebrity vystupujúce ako garant značky a skúma mieru ich vplyvu na nákupné rozhodovanie. Teoretická časť definuje typológiu celebrít, faktory pôsobiace na chovanie spotrebiteľov a určuje reklamu z hľadiska využívaných metód, foriem a prostriedkov. Praktická časť obsahuje dotazníkový výskum hľadajúci argumenty relevantnosti použitia mediálne známej osobnosti v reklame a ponúka príklady z praxe v podobe analýzy dvoch propagačných kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5773
Date: 2008-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7456


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fullová_2008_bp.pdfBlocked 1.694Mb PDF
fullová_2008_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
fullová_2008_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account