Ochranná známka 'Regionální potravina' jako nástroj podpory prodeje producentů v Jihomoravském kraji
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Ochranná známka 'Regionální potravina' jako nástroj podpory prodeje producentů v Jihomoravském kraji |
| Author: |
Seďová, Iva
|
| Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá značkou kvality Regionální potravina a její úlohou při podpoře lokálních producentů v Jihomoravském kraji. Cílem výzkumu bylo zjistit míru povědomí spotřebitelů o této značce a její vliv na nákupní rozhodování. Výsledky ukazují, že značka Regionální potravina má pozitivní image, ale její potenciál zůstává zčásti nevyužitý. V závěru práce je navržen komunikační a propagační projekt, jehož cílem je zvýšení viditelnosti značky a hlubší propojení spotřebitelů s příběhy lokálních výrobců. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58872
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account