Analýza marketingového mixu firmy.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Valenta, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:41:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T15:41:52Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5907
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy. |
cs |
dc.format |
50 s. |
cs |
dc.format.extent |
325962 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
profesionální čištění
|
cs |
dc.subject |
Everstar s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
semantics diferential
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
professional cleaning
|
en |
dc.subject |
Everstar s.r.o.
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu firmy. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the company marketing mix. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following work concerns the analysis of marketing mix of company Everstar s.r.o., the Czech producer of cleaning and ungreasing products. Analysis of marketing mix is made on the basis of questionnaire as well as with the refernce to selected competitive makes. The results are processed into semantics diferential. This method allows acquirement of the map of individual parts of marketing mix by target group that is formed with company key-customers. The results of questionnaire are also compared with SWOT analysis of firm Everstar s.r.o. This comparison allows to acquire the information about the possibilty how to develop marketing activity of the company and how to work wih individual strong and weak aspects and opportunities and threats. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7527
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account