dc.contributor.advisor |
Fišerová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Končalová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:01:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T17:01:07Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6082
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na fotografii zvířat. Fotografy, sochaře, malíře, videoumělce, režiséry a malíře, zabývající se tímto tématem a zmíněné v této práci, považuji za klíčové umělce, kteří pomocí obrazů zásadně ovlivnili vnímání zvířat člověkem. |
cs |
dc.format |
44 s |
cs |
dc.format.extent |
2439675 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zvíře a počátky jeho zobrazování ve fotografii
|
cs |
dc.subject |
zvíře-přítel člověka
|
cs |
dc.subject |
symbolika zvířat
|
cs |
dc.subject |
jako živí
|
cs |
dc.subject |
portrét zvířete
|
cs |
dc.subject |
Eadweard Muybridge
|
cs |
dc.subject |
Pieter Hugo
|
cs |
dc.subject |
Gregory Colbert
|
cs |
dc.subject |
Josef Koudelka
|
cs |
dc.subject |
Pavel Dias
|
cs |
dc.subject |
Petr Krejčí
|
cs |
dc.subject |
Martin Parr
|
cs |
dc.subject |
Elliot Erwitt
|
cs |
dc.subject |
Patricia Piccinini
|
cs |
dc.subject |
Tomáš Agat Blonski
|
cs |
dc.subject |
Jan Švankmajer
|
cs |
dc.subject |
Henri Horenstein
|
cs |
dc.subject |
Mark Wallinger
|
cs |
dc.subject |
Animals and the first attempts to portray them in photography
|
en |
dc.subject |
animals as men's best friends
|
en |
dc.subject |
animal symbolism
|
en |
dc.subject |
lifelike
|
en |
dc.subject |
animal portrait
|
en |
dc.subject |
Eadweard Muybridge
|
en |
dc.subject |
Pieter Hugo
|
en |
dc.subject |
Gregory Colbert
|
en |
dc.subject |
Josef Koudelka
|
en |
dc.subject |
Pavel Dias
|
en |
dc.subject |
Petr Krejčí
|
en |
dc.subject |
Martin Parr
|
en |
dc.subject |
Elliot Erwitt
|
en |
dc.subject |
Patricia Piccinini
|
en |
dc.subject |
Tomáš Agat Blonski
|
en |
dc.subject |
Jan Švankmajer
|
en |
dc.subject |
Henri Horenstein
|
en |
dc.subject |
Mark Wallinger
|
en |
dc.title |
Teoretická část: Zvířata ve fotografii Praktická část: a) série plakátů: Obchod s bílým masem b) katalog výrobků nebo služeb: Katalog mužských komplexů c) volný výstavní soubor: Grácie |
cs |
dc.title.alternative |
Theoretical part: Animals in photography. Practical part a) Poster critising women trafficking b) Catalogue of male complex c) Gracie |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Armutidisová, Irena |
|
dc.contributor.referee |
Ptáček, Josef |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on animal photography. I consider the photographers, sculptors, video artists, film directors and painters dealing with this topic and mentioned here to be key artists who managed to fundamentallly change he perception of animals by humans. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
9803
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|