Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy |
Author: |
Navrátil, Martin
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Metodou komparace dvou zařízení pro seniory, jež byly zřízeny za zcela odlišných pod-mínek / nadace vs. komerce/ bude zjištěno, po jaké službě je v daném regionu největší poptávka, jaké jsou reálné potřeby dnešních seniorů, je- li služba využívána/obsazenost/, jakou roli hrají pro seniory finance a způsob propagace - oslovení potenciálních klientů. Následně bude vyvozen závěr, ze kterého bude patrné, jakou cestou je nejlépe se ubírat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6362
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
7603
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account