Marketingová strategie zavedení nové produktové řady na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie zavedení nové produktové řady na trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie zavedení nové produktové řady na trh
Author: Janeczková, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Úkolem mé bakalářské práce je zaměřit se na mezery na trhu v oblasti doplňků stravy, navrhnout nový produkt a jeho zavedení na trh. Nejdříve se budu snažit definovat pozici řady NaturLine na trhu s doplňky stravy. Budu se vě-novat dotazníkovému šetření, jehož pomocí bych měla nalézt "niche of the market". V praktické části své práce budu aplikovat výsledky dotazníkového šetření pro efektivní využití a zavedení do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6425
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7504


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janeczková_2008_bp.pdfBlocked 1.361Mb PDF
janeczková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
janeczková_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account