dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Havlíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:41:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T19:41:32Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6426
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám segmentací trhu cestovního ruchu na území jihomoravského kraje, z vyhodnocením cílového zákazníka. Na základě segmentace se dále věnuji podrobnějšímu rozboru corporate identity penzionu Lion, který již pracuje s konkrétní cílovou skupinou. Se získaných podkladů k vytvoření corporate identity jsem vypracovala analýzu komunikačních strategií CI. Vyhodnotila jsem výsledky analýzy během prvního roku působení (firmy?) na trhu ubytovacích služeb a došla k závěrům, jaké povědomí si značka získala u cílového zákazníka a navrhla změny, na kterých by měla pracovat během dalších let, při výstavbě dalších etap, kterými jsou welness centrum a restaurace se školícím centrem. |
cs |
dc.format |
62s, 9s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
2501523 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
trh cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
analýza komunikačních strategií
|
cs |
dc.subject |
cílový zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Corporate identity
|
cs |
dc.subject |
Market segmentation
|
en |
dc.subject |
tourist market
|
en |
dc.subject |
analysis of comminications strategy
|
en |
dc.subject |
target customer
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.title |
Corporate identity penzionu Lion |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate identity-penzion Lion |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this dissertation is an elaboration of Corporate identity of a family hotel Lion. The theories of public relations and marketing communication provided a knowledge base for this work. Owing to theoretical knowledge of the given topic and background data, earned by disposing of the firm's philosophy project, I have attempted to define the issues of the hotel's Corporate identity on practical concrete examples. In this work, the tourist trade market segmentation in South-Moravia county is considered with the aim of evaluation of target customer. On basis of the segmentation consideration, I hereafter continue by engaging in more detailed analysis of corporate identity of family hotel Lion, which is handling with certain groups of customers already. Using the acquired background data of Lion's corporate identity, I have elaborated an analysis of communication strategies CI. Next, I evaluated results of analysis from the first year of Lion's operation in the accommodation services market and came to findings as to the hotel's brand awareness achievement with target customer. Lastly, I proposed changes and improvements on which I will work in next years during the enlargement construction of the hotel, part of which is also a wellness centre and a restaurant with education-training facilities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4798
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|