Corporate identity penzionu Lion

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate identity penzionu Lion

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Havlíková, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:41:32Z
dc.date.available 2010-07-16T19:41:32Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6426
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám segmentací trhu cestovního ruchu na území jihomoravského kraje, z vyhodnocením cílového zákazníka. Na základě segmentace se dále věnuji podrobnějšímu rozboru corporate identity penzionu Lion, který již pracuje s konkrétní cílovou skupinou. Se získaných podkladů k vytvoření corporate identity jsem vypracovala analýzu komunikačních strategií CI. Vyhodnotila jsem výsledky analýzy během prvního roku působení (firmy?) na trhu ubytovacích služeb a došla k závěrům, jaké povědomí si značka získala u cílového zákazníka a navrhla změny, na kterých by měla pracovat během dalších let, při výstavbě dalších etap, kterými jsou welness centrum a restaurace se školícím centrem. cs
dc.format 62s, 9s. obr.příloh cs
dc.format.extent 2501523 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Segmentace trhu cs
dc.subject trh cestovního ruchu cs
dc.subject analýza komunikačních strategií cs
dc.subject cílový zákazník cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject Market segmentation en
dc.subject tourist market en
dc.subject analysis of comminications strategy en
dc.subject target customer en
dc.subject marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject corporate identity en
dc.title Corporate identity penzionu Lion cs
dc.title.alternative Corporate identity-penzion Lion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated The main goal of this dissertation is an elaboration of Corporate identity of a family hotel Lion. The theories of public relations and marketing communication provided a knowledge base for this work. Owing to theoretical knowledge of the given topic and background data, earned by disposing of the firm's philosophy project, I have attempted to define the issues of the hotel's Corporate identity on practical concrete examples. In this work, the tourist trade market segmentation in South-Moravia county is considered with the aim of evaluation of target customer. On basis of the segmentation consideration, I hereafter continue by engaging in more detailed analysis of corporate identity of family hotel Lion, which is handling with certain groups of customers already. Using the acquired background data of Lion's corporate identity, I have elaborated an analysis of communication strategies CI. Next, I evaluated results of analysis from the first year of Lion's operation in the accommodation services market and came to findings as to the hotel's brand awareness achievement with target customer. Lastly, I proposed changes and improvements on which I will work in next years during the enlargement construction of the hotel, part of which is also a wellness centre and a restaurant with education-training facilities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4798
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
havlíková_2008_bp.pdf 2.385Mb PDF View/Open
havlíková_2008_vp.doc 42Kb Microsoft Word View/Open
havlíková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account