dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Daňa, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:11:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T20:11:30Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6497
|
|
dc.description.abstract |
Vývoj, tvorba, správa a komunikace internetového média - tato práce se bude zabývat komplexním shrnutím všech souvisejících položek s realizací internetového média. Uká-žeme si aplikaci na existujícím médii, internetovém magazínu Famous BMW magazine, který jsem jako jeho majitel tvořil od základů. Projdeme si znalostní databázi problemati-ky internetového trhu, jeho uživatelů a zásad tvorby webových stránek. Ukážeme si jak proniknout na tak rozsáhlý trh a jak získat početnou základnu čtenářů. V praktické části se budeme věnovat, vedle samotné realizace, především komunikaci a komerční činnosti pro-jektu Famous BMW magazine a jeho doplňkovým a podpůrným službám. Závěrem navrh-nu konkrétní konstruktivní řešení pro zlepšení funkčnosti, komerčnosti a posílení média. |
cs |
dc.format |
75 s |
cs |
dc.format.extent |
20728321 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
tvorba
|
cs |
dc.subject |
správa
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetové médium
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
BMW
|
cs |
dc.subject |
E-Komerce
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
internetoví uživatelé
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
administration
|
en |
dc.subject |
cummunication
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
internet media
|
en |
dc.subject |
internet market
|
en |
dc.subject |
internet user
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.title |
Vývoj, tvorba, správa a komunikace internetového média |
cs |
dc.title.alternative |
Development, administration and communication of internet medium |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sakáč, Radek |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Development, administration and communication of internet media - this thesis will show comprehensive data needed to have a real internet media done. To show the aplication of komplex knowledge I have chosen my own internet media Famous BMW magazine. The-sis also desciribes world of internet market, it's users and basic rules of web site creating. I will show you how to penetrate such a large market like internet really is and how to get first visitors to your site. Case study will be about communication and business activities of Famous BMW magazine and it's supplements. At the end I will think up how to impro-ve business activities and functionality of the web site. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7448
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|