Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? |
Author: |
Ochová, Jana
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou technicky, systémově posta-veny na prodeji pohonných hmot a zboží pomocí platební karty a to nejen jako samostatné-ho produktu, ale rovněž produktu, který je součástí bonusových hodnot již nastavených věrnostních programů partnerských organizací. Dále práce popisuje, jakým způsobem je reálné produkt karetního systému uvést na trh včetně podmínek a metod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6505
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
7510
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account