Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Author: Ochová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou technicky, systémově posta-veny na prodeji pohonných hmot a zboží pomocí platební karty a to nejen jako samostatné-ho produktu, ale rovněž produktu, který je součástí bonusových hodnot již nastavených věrnostních programů partnerských organizací. Dále práce popisuje, jakým způsobem je reálné produkt karetního systému uvést na trh včetně podmínek a metod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6505
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 7510


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ochová_2008_bp.pdfBlocked 1.308Mb PDF View/Open
ochová_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
ochová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account