dc.contributor.advisor |
Menšík, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Oltová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:37:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T20:37:26Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6548
|
|
dc.description.abstract |
Základem této práce je analýza konkurence spol. Grafton Recruitment pomocí SWOT analýzy, kterou jsem provedla u všech potencionálních konkurentů, u společnosti Grafton doplněnou o Porterův 5-ti faktorový model. Dále jsem se zaměřila na zpracování modelu Mapy tržního bojiště, kdy jsem srovnala jednotlivě nabízené služby naši agentury s konkurencí, a to v porovnání se zastoupením těchto služeb ve Zlínském kraji. Závěr mé práce jsem věnovala menšímu marketingovému průzkumu, zaměřenému na srovnání poskytovaných služeb naší agentury s konkurencí, a to pomocí dotazníků předaných či zaslaných našim stávajícím či bývalým kandidátům. |
cs |
dc.format |
62 s., 4 s. přílohy - dotazník |
cs |
dc.format.extent |
460238 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Identifikace konkurentů
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův 5-ti faktorový model
|
cs |
dc.subject |
Mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
Dotazník
|
cs |
dc.subject |
Identification of company competitors
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
The battle map of market
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy GRAFTON RECRUITMENT s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Grafton Recruitment competitive environment analysis |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
In all business companies a common rule says that fully experienced and highly qualified employees are the core of the company success. The human resources activity involves finding suitable employees, which can perform long-term quality services and maintain a stable company growth. However, not every single HR agency provides responsible and ef-fective services while looking for the right candidates during recruitment and hiring process. And this is a serious reason, especially for the clients, to find a strategic business partner, that knows a labour market and can offer the top quality services. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9657
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-26 |
|
utb.result.grade |
B |
|