Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů |
Author: |
Zelenková, Iva
|
Advisor: |
Borkovec, Michael
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu nového systému hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladatelských služeb. V teoretické části jsou popsány obecné metody zjišťování spokojenosti včetně marketingových výzkumů. V analytické části je charakterizována společnost ZELENKA a popsán aktuální stav hodnocení spokojenosti zákazníků. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace a navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 a ČSN EN 15038:2006, které jsou ve společnosti ZELENKA v současné době implementovány. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6595
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
7421
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account