Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Nováková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:58:05Z
dc.date.available 2010-07-16T20:58:05Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6604
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně na Vršavě. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů z oblasti marketingové komunikace a jejích specifik v oblasti neziskového sektoru. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou využívány Útulkuem pro zvířata v nouzi. V práci jsou zahrnuty výsledky dotazníkového šetření týkajícího se povědomí o Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně a návrhy na zlepšení. cs
dc.format 69 s., 41 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5982844 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject útulek pro zvířata v nouzi cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject zvířata cs
dc.subject statutární město Zlín cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject shelter for animals en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionary en
dc.subject animals en
dc.subject statutarni mesto Zlin en
dc.title Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi cs
dc.title.alternative Marketing comunications of non-profit organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor work is targeted on an analysis of marketing communication of the Shelter for animals in Zlin Vrsava. The theoretical part is oriented on the definition of ideas from marketing communication field and its specifics in non-profit segment. Analytic part describes forms of communication, which are used by the Shelter for animals. The outcomes of a questionary survey on knowledges about the Shelter are included in this work, which comes to proposal for improvement in it's final part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7477
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nováková_2008_bp.pdf 5.705Mb PDF View/Open
nováková_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account