Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Leinert, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:59:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T20:59:55Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6609
|
|
dc.description.abstract |
Čtenářská gramotnost je jednou ze základních složek gramotnosti funkční, která je základ-ním předpokladem každého jedince pro přežití v dnešním světě. Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností a možnostmi jejího rozvíjení u dospívajících dětí. Objasňuje základní pojmy, které se čtenářstvím souvisejí. Praktická část zkoumá vlivy ovlivňující současnou úroveň čtenářské gramotnosti u těchto dětí, například vlivy čtenářství v rodině nebo vlivy informačních technologií. |
cs |
dc.format |
75 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3638793 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Čtenář
|
cs |
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
fantazie
|
cs |
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
vyhledávání informací
|
cs |
dc.subject |
informatika
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
kniha
|
cs |
dc.subject |
literatura
|
cs |
dc.subject |
obsah
|
cs |
dc.subject |
porozumění
|
cs |
dc.subject |
psaný text
|
cs |
dc.subject |
reprodukce
|
cs |
dc.subject |
tvoři-vost
|
cs |
dc.subject |
vůle
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Reader
|
en |
dc.subject |
imagination
|
en |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
information retrieval
|
en |
dc.subject |
informatics
|
en |
dc.subject |
key compe-tencies
|
en |
dc.subject |
book
|
en |
dc.subject |
literature
|
en |
dc.subject |
content
|
en |
dc.subject |
understanding
|
en |
dc.subject |
written text
|
en |
dc.subject |
reproduction
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
will
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.title |
Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční. |
cs |
dc.title.alternative |
Recent level of the readers literacy of the students of 7. and 8. year-class at Elementary school and its influence on the evolution of the functional literacy. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2008-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Reader's literacy is one of the basic components of functional literacy which is the basic presumption of every person for survival in the present-day world. This bachelor's work deals with reader's literacy and with the possibilities of its develop-ment by teenagers. It explains the basic notions associated with reader's literacy. Practical part researches an influence affecting present level of the reader's literacy of these children, for example the influence of the reading in the family or the influence of infor-mation technologies. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7868
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
readers' literacy
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account