Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.
Author: Tomečková, Jana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o." Hlavní důvodem pro zvolení tohoto tématu je potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit stavební společnosti, které povedou k upevnění image firmy na trhu a zároveň k udržení stávajících a získání nových zákazníků - investo-rů. V teoretické části se věnuji marketingové komunikaci obecně i se zaměřením na sta-vebnictví. V analytické část diplomové práce se zabývám analýzou makroprostředí pomocí analýzy PESTE a také analýzou mikroprostředí použitím Porterova modelu pěti konku-renčních sil. V práci je provedena GE matice, analýza SWOT a také konkurenční srovnání jednotlivých faktorů vybraných společností. V poslední fázi je provedena analýza součas-ných marketingových komunikačních aktivit společnosti a její kritické zhodnocení. Na zá-kladě zjištěných poznatků je v poslední části diplomové práce navržen projekt marketingo-vé komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o., jež je doplněn nákladovou, časovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6619
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8337


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2008_dp.pdfBlocked 959.1Kb PDF
tomečková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
tomečková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account