Marketing lokální kulturní instituce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing lokální kulturní instituce |
Author: |
Novotná, Hana
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření statistiky návštěvnosti diváků kina Květen v Malenovicích a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno za účelem vzniku Filmového klubu ANÝZ. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem, komunikačním mixem v oblasti služeb a financováním. V části analytické nalezneme výsledky marketingového výzkumu, způsoby komunikace kina Květen s veřejností a návrhy financování kulturní instituce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6767
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Veřejná ekonomika a správa |
Grade for thesis and defense:
|
B
7356
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account