Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice
Author: Dlouhá, Michaela
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6842
Date: 2008-05-23
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: A 9318


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dlouhá_2008_bp.pdfBlocked 1.072Mb PDF
dlouhá_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
dlouhá_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account