Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice |
Author: |
Dlouhá, Michaela
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6842
|
Date:
|
2008-05-23 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
A
9318
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account