Social networking a jeho využití v marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Social networking a jeho využití v marketingu |
Author: |
Kýr, Kamil
|
Advisor: |
Loukili, Amina
|
Abstract:
|
Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností generování velkých zisků. Tento fakt vede vývojáře vytvářet naprosto nové niky, které by byly schopné zaujmout pozornost a interagovat s lidmi. Tato práce nabízí kom-plexní přehled prostředí sociálních sítí, jejich historii, podstatné definice a zasazení do kontex-tu. Dále nastiňuje marketingové strategie, které je nutné využít k provozování úspěšného pod-nikání v rámci sociálních sítí. Na základě teoretických znalostí je pak v teoretické části pre-zentována analýza konkrétní sociální sítě - Facebook. Tato služba se podrobuje rozboru his-torie, uživatelského rozhraní a popisu součástí. Dále je pak zkoumán dosavadní vývoj a růst, účinnost. Práce se také samozřejmě snaží navrhnout možná řešení na zlepšení a předpovědět budoucí vývoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6870
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
9930
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account