Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh |
Author: |
Latinová, Monika
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního měsíčního magazínu, včetně jeho distribuční politiky, cenové a komunikační strategie, rozpočtu, systému kontroly a akčních plánů. K závěru projektové části je současně navržena obsahová část webové stránky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6906
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7552
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account