Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh |
Author: |
Hermann, Tomáš
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Komunikovat můžeme různými způsoby a formami. Jinak komunikujeme v rodině či s přáteli a jinak v práci. Zcela rozdílná je pak komunikacu na trhu organizací, známém pod zkratkou B2B (Business-to-business). Stejně jako zákazníci spotřebitelského trhu (B2C - Business-to-customers) i zákaz-níci trhu organizací mají z pohledu firem své potřeby, nároky a zvyky. Ty následně ovliv-ňují jejich nákupní chování. Ovšem rozhodovací řetězec na trh B2B je obyčejně složitý proces s větším počtem rozhodovatelů. Znamená to, že hlavní roli nehrají momentální po-hnutky jako v B2C. Naopak tento trh charakterizují loajálnější vztahy a konzervativnost, a to i proto, že tento trh je výrazně rozsáhlejší. Obyčejně totiž firmy prodávají produkty a služby opět jiným firmám. I zde však nástroje komunikačního mixu hrají stále významnější roli, byť často není jejich cílem ihned prodat, nýbrž předat úvodní informaci širokému spektru cílových skupin a rozvíjet s nimi vztahy. Následující stránky představí kroky vedoucí ke komunikační kampani v prostředí B2B, konkrétně v oblasti elektrotechniky, a to včetně jejího průběhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6913
|
Date:
|
2008-05-02 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 02.05.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7583
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account