Strategie interní komunikace a struktura PR agentury
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie interní komunikace a struktura PR agentury |
Author: |
Tomčiaková, Eva
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Práce si klade za cíl postihnout problematiku interní komunikace. Popisuje efektivní řízení interní komunikace, dopady na výkonnost zaměstnanců, úspěšný rozvoj podniku a především spokojenost zaměstnanců. Posláním práce je zprostředkovat zkušenosti, názory a projekt optimálního fungování interní komunikace. Ve své teoretické části postihuje problematiku oboru Public Relations a jeho vývoj. Popisuje také vznik, vývoj a fungování profesionálních zprostředkovatelů oboru - PR agentur. Analytická část práce se zaměřuje na konkrétního poskytovatele služeb Public Relations, PR agenturu MT Communications. Analyzuje současný stav interní komunikace metodou participativního pozorování a metodou kvalitativního dotazování, které probíhalo s pracovníky agentury. Projektová část vychází z faktů, které byly popsány v analytické části, a navrhuje změny, které musí být učiněny pro efektivní fungování nástrojů interní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6981
|
Date:
|
2008-04-24 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7565
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account