dc.contributor.advisor |
Hogg, Tom
|
|
dc.contributor.author |
Mertová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:55:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7124
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se po dohodě a konzultaci se zástupci firmy TNS zaměřuji na vý-voj a doručení KPI (Key Perfromance Indicators) reportů, na základě kterých je možné provést odbornou analýzu trhu sýru, jejíž hlavní součástí je aplikace a interpretace získa-ných dat klientům TNS Wordlpanel Fresh Food and Alcohol, kde jsem vykonávala svou profesionální praxi. Ve své práci se zabývám celou škálou vývoje a analýzy dat získaných z trhu sýru. Součástí práce je i konkrétní případová studie, která je zaměřená na význam-ného klienta Ilchester Cheese Ltd. V bakalářské práci jsou použity konkrétní data a názor-né ukázky grafů a obrázků pro lepší orientaci čtenáře v dané problematice. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
2155983 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010 |
|
dc.subject |
marketingové informace a výzkum
|
cs |
dc.subject |
předběžný výzkum
|
cs |
dc.subject |
deskriptivní výzkum
|
cs |
dc.subject |
předvídavý výzkum
|
cs |
dc.subject |
proces marketingového výzkumu
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
pokračující panel
|
cs |
dc.subject |
vzorkování
|
cs |
dc.subject |
marketing information and research
|
en |
dc.subject |
exploratory research
|
en |
dc.subject |
descriptive research
|
en |
dc.subject |
casual and predictive research
|
en |
dc.subject |
market research process
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
continuous panel
|
en |
dc.subject |
sampling
|
en |
dc.title |
Vyvoj dorucovani reportu ve firme TNS a analyza trhu syru pro rok 2008. Pripadova studie zamerena na firmu Ilchester Ltd. |
cs |
dc.title.alternative |
TNS reports delivery development and cheese market analysis for 2008. Ilchester Ltd. case study |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I focus on Report delivery system, mainly KPI (Key Performance Indicators) reports which enable me to run analysis based on cheese market. The part of this analysis is application and interpretation gathered data to clients within TNS Wordpanel where I have been doing my one year placement in Fresh Food & Alcohol division. The part of my task is a particular case study which is focused on our significant client Ilchester Cheese Ltd. Particular data and object charts are used for better understanding and orientating in existing problems. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9888
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-26 |
|
utb.result.grade |
C |
|