dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Kubíková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:56:24Z |
|
dc.date.available |
2013-05-27T23:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7128
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na problematiku tvorby školního vzdělávacího programu ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání. Pro školská zařízení se zájmovým vzděláváním tyto programy vydány nebyly, a tak si pedagogičtí pracovníci vytvářejí vlastní. V teoretické části jsem se zaměřila na obecná východiska pro školní vzdělávací program, realizaci zájmového vzdělávání a v neposlední řadě na oblast vzdělávacího programu pro školní družiny, jeho návaznost na vzdělávací program základního vzdělávání a rizika ohrožující kvalitu výchovného působení ve školní družině. Cílem praktické části bylo vytvoření manuálu ke tvorbě školního vzdělávacího programu ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání a na jeho základě vypracování ukázkového školního vzdělávacího programu pro konkrétní školní družinu. |
cs |
dc.format |
116 s.,13 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1209203 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2013 |
|
dc.subject |
Cíle základního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
činnosti školní družiny
|
cs |
dc.subject |
integrace žáků
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
kurikulární přístup
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Národní program vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
průřezová témata
|
cs |
dc.subject |
rámcově vzdělávací programy
|
cs |
dc.subject |
školský zákon
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
vnitřní řád školského zařízení
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vychovatelka
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
The aims of elementary education
|
en |
dc.subject |
school-suit activities
|
en |
dc.subject |
pupil integration
|
en |
dc.subject |
key-competences
|
en |
dc.subject |
curricula approach
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
national education program
|
en |
dc.subject |
cross-section themes
|
en |
dc.subject |
framework educational programes
|
en |
dc.subject |
school code
|
en |
dc.subject |
school-suit
|
en |
dc.subject |
school facilities internal codes
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
schoolmistress
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.title |
Tvorba školního vzdělávacího programu ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Formation of scholastic-education program at school facilities for hobby education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2008-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my diploma work is focused on creation dilemma of scholastic-education program at facilities for hobby education. These programes have not been published for school facilities for hobby education yet thus the educationalists create their own. I focused on general solutions for scholastic-education program and realization of hobby education at the theoretical part of my diploma work. I also focused on scholastic-education program for school-suits, its sequence on elementary education program and its risks endangering quality of educational influence at school-suits. The aim of the practical part was to construct the manual to create the scholastic-education program at school facilities for hobby education and then on its bases design the exemplary scholastic-education program for a particular school-suit. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7771
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
zájmové vzdělávání
|
cs |
local.subject |
školní družiny
|
cs |
local.subject |
interest-based education
|
en |
local.subject |
leisure education
|
en |
local.subject |
school clubs
|
en |