Marketingový mix pro Fast food Sushi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový mix pro Fast food Sushi |
Author: |
Poborská, Klára
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje okolní konkurenci a konkurenci působící v oboru zdravé výživy, čímž zkoumá, zdali je vůbec situace příznivá ke vstupu na trh a je tedy opodstatněné, přistoupit ke tvorbě marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7135
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
7484
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account