Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o. |
Author: |
Zmrzlík, Tomáš
|
Advisor: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/719
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3794
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account