dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Baráková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:55:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T01:55:51Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7246
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je zaměřeno na problematiku tvorby školního vzdělávacího programu. V teoretické části se zabývá teoretickou podstatou školního vzdělávacího programu, na kterou navazuje rozpracování podstaty výchovně vzdělávacích cílů pro potřeby tvorby daného vzdělávacího programu. Teoretickou část uzavírá nástin klasifikace výukových metod. Praktická část představuje nástin řešení tvorby školního vzdělávacího programu na SOŠ a SOU - MŠP, Letovice, Tyršova 500. Praktická část je uzavřena sebereflexí výukových metod na jmenované střední škole. |
cs |
dc.format |
76s.,4 s. tabulek |
cs |
dc.format.extent |
727709 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
kurikulum školy
|
cs |
dc.subject |
výukové cíle
|
cs |
dc.subject |
strategie výuky
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe výukových metod
|
cs |
dc.subject |
SEP
|
en |
dc.subject |
school curiculum
|
en |
dc.subject |
educational aims strategy of education
|
en |
dc.subject |
selfreflection of educational methods
|
en |
dc.title |
Školní vzdělávací program a strategie výuky na SOŠ a SOu - MŠP, Tyršova 500, Letovice |
cs |
dc.title.alternative |
School educational programm and strategy education at sOš and SOU - MŠp, Letovice, Tyršova 500. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor work is focused on problematics of school educational progragramm ( SEP) creation. The teoretical part talks about is devoted to teoretical core of SEP on which continues envolving core of educational aims for needs of creation that SEP. The outline of clasification of educational methods closes the teoretical part. The practical part represents outline of solution of SEP at SOŠ & SOU, MŠP Letovice, Tyršova 500. It's summed up with selt reflection of educational methods at that shool. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7728
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
vyučovací metody
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |