Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes |
Author: |
Juza, Jan
|
Advisor: |
Škarka, Pavel
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovými a komunikačními strategiemi vztaženými k problematice pořádání filmového festivalu, tedy poskytování služeb. Tyto strategie a je-jich analýzy nejprve uvádí v teoretické rovinně. Následně je aplikuje v praktické části, kte-rá zkoumá, mimo jiné, jejich vlivy na cílovou skupinu. Zjištěné poznatky jsou přeneseny do projektové části, která navrhuje možné marketingové strategie a komunikační koncepci festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7301
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7549
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account