dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Šatrová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:39:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:39:47Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7361
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zpracovává komunikační strategii Plzeňského kraje s veřejností. Samotnému návrhu strategie komunikace předchází vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingové komunikace a veřejné správy včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje shrnutí současných komunikačních aktivit Plzeňského kraje s veřejností a výsledky analýzy využívání informačních zdrojů obyvateli kraje při komunikaci s úřady a institucemi veřejné správy. Na základě těchto údajů je v třetí projektové části navržena vlastní komunikační strategie Plzeňského kraje s veřejností. V závěru je zhodnocena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené výsledky práce. |
cs |
dc.format |
95 s., 17 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1384781 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
kraj
|
cs |
dc.subject |
krajský úřad
|
cs |
dc.subject |
Plzeňský kraj
|
cs |
dc.subject |
Krajský úřad Plzeňského kraje
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
region
|
en |
dc.subject |
regional authority
|
en |
dc.subject |
the Pilsen Region
|
en |
dc.subject |
Regional Authority of the Pilsen Region
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie Plzeňského kraje s občany |
cs |
dc.title.alternative |
A proposed communication strategy of the Pilsen Region with citizens |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work has compiled a communication strategy of the Pilsen Region with the public. First, the most important terms in field of marketing communication and public administration including aims of this work and working hypotheses are present. Practical section of this work includes a summary of the present communication activities of the Pilsen Region with the public and results of an analysis how the information resources for the communication with the public administration are being used by the public. Based on these results the actual communication strategy of the Pilsen Region with the public is pro-posed in the third project section. In the final part the working hypotheses are evaluated and the obtained results are summarized. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7617
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|