dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zmeškalová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:56:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:56:08Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7392
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z dostupné literatury charakterizovala problematiku internetového obchodu a jeho důležitou roli v procesu zkvalitňování služeb zákazníkům. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy používání internetového marketingu ve firmě RaVaP, s.r.o. a pro vytvoření ideového projektu vytvo-ření eshopu a s tím spojených webových stránek. V teoretické části diplomové práce cha-rakterizuji pojem internetový marketing a jeho nástroje, prezentuji internetové strategie, a popisuji internetový obchod, možnosti jeho vytvoření a propagace. V analytické části je zhodnoceno dosavadní používání internetového marketingu ve firmě RaVaP, s.r.o. a srov-náno s konkurencí. Dále tato část zahrnuje velice důležitou analýzu a výběr z poskytovatelů internetového obchodu a webových prezentací. Na základě výsledků provedených analýz je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro vytvoření kvalitního internetového obchodu a profesionální webové prezentace pro firmu RaVaP, s.r.o. |
cs |
dc.format |
85 s. |
cs |
dc.format.extent |
1339375 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: Internetová strategie
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
poskytovatel internetového ob-chodu
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
administrátor
|
cs |
dc.subject |
jazykové mutace
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
Keywords: Internet strategy
|
en |
dc.subject |
web shop
|
en |
dc.subject |
web shop provider
|
en |
dc.subject |
SEO optimization
|
en |
dc.subject |
administrator
|
en |
dc.subject |
language mutation
|
en |
dc.subject |
banner
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření internetového obchodu pro firmu RaVaP, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project to create web shop for the company RaVaP Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaculíková, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
I was describing in my diploma thesis in terms of knowledge from the literature dilemma web-shops and their important part in the operation service to the customers. (My diploma thesis was focused on web shops and their important part on customer operation service). This theoretic knowledge I used for the implementation analysis to using Internet marketing in the RaVaP, Ltd. Company, as the primary project for creation web shop and their web pages. The theoretical part of my diploma thesis is describing feature idea of internet marketing and their implements, presents the internet strategy, describes internet web shop, its possibilities of creation and promotion. The analytical part of my diploma thesis is review of using internet marketing in company RaVaP, Ltd. and comparison with the competing companies. Further, this part included very important analysis and the selection of internet providers and web presentations. According the created analyses is main point of project to create high-quality web shop and the professional web presentation for the company RaVaP, Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8966
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|